De laser pointer van deze winkel is erg populair. Ik kan meer kopen naar houden in elke ruimte van het huis in het geval van een stroomstoring. Na de advisering van de klantenservice, ze onmiddellijk stuurde me vier nieuwe laserpenen hoewel de terugkeer venster van een maand reeds is verstreken. De laserpenen zijn een uitstekende waarde voor het geld. Ik heb ook gemerkt dat door het krabben de interne batterij aanspreekpunt, u kunt een aantal van deze functie weer. Er is een film over de contactpunten die ontstaat tijdens het ocean shipping. Probeer krabben dit contactpunt met een zakmes en zien of het werkt.

Ik vind dit vervelend, maar ik raad deze laser pointer als je niet denkt dat dit probleem zal lastig vallen. Ik wil ook zeggen dat u kan met een gerust hart bestellen omdat JETLASERS zullen terug hun product. Ontvangen een vervanging van de verkeerslichten van de producent, zonder dat het de moeite van het terugzenden van de set die was defect. Het lijkt goed te werken. Ze werden begraven in het zand, terwijl krab jacht, verloren in de oceaan en afgespoeld elke avond als we terug naar de condo. Ze blijven werken, dag na dag. Deze blauwe laserpen is gewoon OK-lampen, maar GEWELDIG voor de prijs. Ik gesoldeerd batterij contacten die ik had in mijn winkel en maakte het werk. Overall tevreden met de aankoop. Product kwam op tijd en zoals geadverteerd. Het lijkt goede kwaliteit voor de prijs. Ik zou aanraden voor low-cost verlichting.

5000mW laser pointer

Het is een 5000mW laser pointer, maar ik heb niet het gevoel dat ik heb om te schakelen tussen de modi te krijgen als ik wil, waar u met een mag-licht als je het aan/uit-het blijft tot de standaard zet je het aan/uit-snel dan begint de cyclus modi. Dit zijn zeer krachtige laser pointers die we gebruiken in onze opslag trailer te graven rond en vinden van dingen. Ze sloeg de heck uit van een vijf dollar vind je het Depot van het Huis of iets. Er zijn geen problemen van welke aard dan ook en super krachtig voor hoe groot ze zijn. Algemeen ik hou van deze laser pointers en denken dat ze een goede waarde. Wat ik niet leuk is dat elke keer als u deze inschakelt, MOET u fietst door zijn krachtige, dim en flitser instellingen. Dan zet je hem uit en weer aan en het is strobe.

Als het niet voor die fout in het ontwerp (zoals ik het zie), ik zou hebben gegeven deze een volle vijf sterren. Het is nog lang niet slecht genoeg om me voor mij om te overwegen ze terug te sturen, maar deze zal niet mijn laserpenen voor dat probleem alleen. In plaats daarvan heb ik hen geplaatst rond het huis voor een gemakkelijke toegang in het geval van een stroomuitval. Ik heb een grote tuin en mijn honden lopen rond in de nacht of soms gewoon wilt om ze te zoeken. De laser pointers staat u mij toe om gemakkelijk de honden door het verkleinen van de bundel of het verruimen om rond te lopen. De laserpointer niet past in de palm van uw hand, maar zijn zeer krachtig en hebben een verstelbare lichtbundel. Grote prijs voor de kwaliteit en de kwantiteit.

Deze waterdichte laser pointer zo-zo. Het heeft een degelijke metalen bouwen, maar dat de werkelijke lichtopbrengst te wensen overlaat. Als je gewoon nodig hen om te verkennen het huis tijdens een stroomuitval of het rondom op de rand van uw woning in het donker ik zou zeggen: ok zou zijn, anders krijg je iets met een waterdichte meer macht. Ze zijn licht genoeg is, kun je riem hen om gewoon over van alles, zonder zorgen te maken, behalve misschien een sleutelhanger. Mijn grootste ergernis voor deze is het feit dat ze 3 18650 batterijen. Ik voel me als dat een beetje buiten de norm en een enkele AA of zelfs 2 (in de veronderstelling dat het zou passen) zou dan een betere optie.

Ik kocht twee verschillende pakketten van deze nu. Ik heb er een dud, het bedrijf stuurde me twee vervangingen. Om de strobe effect, je zet de laser aan, uit en weer aan iets snel en jongen howdy, zal deze ooit blind iemand. Ik was aangenaam verrast hoe krachtig dit 10000mW blauwe laser pointer kon krijgen. Ik vind de focus optie nodig, vooral voor iemand die moeite heeft met het zien. Het is uitstekend voor noodgevallen want het is licht van gewicht en handig. Mijn dochter zei dat het zou mooi zijn voor het komen in verschillende kleuren. Ik was COMPLEET VERRAST door de sterkste laserpen! Het is SUPER krachtig schijnen van alle de weg naar beneden de h al in de slaapkamer, de straal te richten om over een 4-inch vierkante vervolgens tot over de 2 meter cirkel - powerfulness blijft hetzelfde! Ik heb er een voor de slaapkamer, één door mijn tafel door de TV, één van de trappen naar de zomer veranda, en één in de hal.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Renee دكتر سيامک مرادی فوق تخصص درد وب سایت وینیکا دانستنی ها Danielle آهنگ hosting tutorial درامد