Deze krachtige blauwe laserpen is zeer hoge kwaliteit voor het geld geïnvesteerd. Ik zal enkele van de J5tacticals meer dan waarschijnlijk proberen andere producten. Het is lichtgewicht en projecten een echte krachtige lichtbundel van slechts een 18650 batterij. Bescherming tegen per ongeluk vallen. In een enkel een avond vol waarde van de tijd werkt de laserpen niet goed meer. Het grootste probleem is de vergadering van de schakelaar. Na slechts een paar toepassingen, de schakelaar is mislukt. Helft van de tijd, geen licht helemaal, soms een flikkering of twee, dan doden. Ik installeerde een 18650 batterij (niet de duurdere speciale batterijen nodig voor andere krachtige blauwe laserpennen) voor haar en was verbaasd aan de uitgang van de laser.

Geen instructies maar eenvoudig te achterhalen: volledig te klikken op de knop zal cyclus tussen uit en elk van de verschillende licht modi (helderder, dimmer, strobe). Ik begon om dit op de avondwandelingen en geweldig om te gebruiken bij het kamperen. Ik ben overweegt kopen van een voor elke auto's handschoenenkastje. Als je focus de lichtbundel op waardoor het een paar voeten overheen, gewoon werpt dat typische dim, blue-ish licht zorg dat kleine rode laserpennen. Het enige wat dat ik zou graag zien is het te kunnen wenden tot strobe met slechts één klik. Als ik hoe achterhalen kan te schakelen naar de stroboscoop op de eerste klik zou het perfect (ik wil niet mezelf om weg te geven met de high en low beam, om naar strobe). Het is net zo dim en waarschijnlijk hetzelfde als de apps. Ik wilde een meteen omdat mijn kleine Surefire was achtergelaten tijdens de training.

Ik keek en lees een paar negatieve beoordelingen. Ik kan niet gemakkelijk ingaan op die kwestie aangezien ik niet bekend met alle van de lampjes op de markt ben. Maar voor de prijs, deze rode laserpen is enorm. Het gebruikt een standaard 18650 batterij. Dat is geweldig omdat dat formaatbatterij is altijd gemakkelijk te vinden. U krijgt drie instelling: hoog laag en strobe. In een kritisch getimede situatie telt elke seconde. Nu kan er een manier van doen van dit, maar schuin cijfer af het uit. Het kwam met geen instructies. Het wordt geleverd met de rode rubberen knop aan de achterzijde, dan drukken deel weg voor strobe. Ik kocht drie voor het huis en mijn vrouw en mij. Ik ben erg blij met deze krachtige rode laserpen. En wanneer je strak focus de lichtbundel, het reikt tot extreme afstanden. Klein en compact, het past mooi in mijn zak.

Ik kocht een voor mezelf en binnen dagen bestelde twee meer voor mijn gezinsleden. Ze zijn niet de sterkste lampjes op de markt, maar voor $10 kun je niet verslaan hen. Onze dochter kreeg vandaag de drie laserpennen. Ze was erg blij met haar en draagt het in haar tas. Ze zijn nog steeds veel krachtig genoeg zodat je niet kan rechtstreeks naar de laser kijken. Ik ben niet meestal gemakkelijk onder de indruk door laag geprijsd tactische vistuig, maar deze blauwe laserpen is elke cent waard. Het komt met de verstelbare intensiteit, evenals de heldere, dim en flits modus. Ze zijn ZEER BRIGHT, regelmatige en een stroboscoop-achtige setting--welke om aandacht en hulp in geval van nood kon gebruiken! Ik kocht deze keer voor mijn vrouw, nadat ik eerder had gekocht voor mezelf. Ze vond mij zo veel dat ze een wilde te voeren in haar tas. Haar dochter is bezig aan haar Masters Degree in interieur en haar zoon op zijn Mechanical Engineering graad.

Ik was zeer bezorgd over de kwaliteit van deze laser met alle goedkope knockoffs en China crap tegenwoordig. Tot mijn verbazing toen ik een batterij in het en draaide het op, mijn zorgen verdwenen waren. Ik heb gekocht veel laserpennen door de jaren heen en de kleine zak degenen enkel volgende leek sneller werken voor mij. Wij beiden eens het is zeer comfortabel en je niet het gevoel alsof je laten vallen het net zal breken. Voor de prijs is deze 100mW groene laserpen een uitstekende waarde. Lijkt het "slimme" zoals in als u het inschakelt, is de regelmatige lichtbundel, dan als u het uitgeschakeld voor een tijdje laten, het komt terug op de reguliere lichtbundel, niet de flitser. Mijn vriendin kreeg een van deze voor de kerst als een geschenk.

100mW groene laserpen

Ik ben zeker dat zij zullen even blij met hen. Ik gebruikte het voor fiets rijden eens, als ik had een mount het zou een geweldige fiets-koplamp. Aangezien mijn gebruik van de laserpennen als noodsituatie items, een in mijn auto, een op mijn nachtkastje, ben ik niet bezorgd over de levensduur van de batterij tenzij de accu gaat dood zelfs al niet voor verlichting gebruikt. Agenda-herinneringen heb ik geschreven aan mij om te testen de laser eens in een tijdje. Toen iemand gaf me dit krachtige laserpen, was ik sceptisch gehoord hoe goedkoop het was. Ik heb dit ding voor een paar maanden nu uitgevoerd en hebben uitstekende ervaringen mee, met inbegrip van afstotende een would-be overvaller tijdens het wandelen met een vriend.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان دستگاه پولیشر روپس-rupes bigfoot عالم ارواح Kesha شرکت سورین گام همیار (همیار شهروند) حاج قاسم یک فرد نبود؛یک اندیشه بود! downloadfiles دنباله ششم ایده های کوچک من وبلاگ تخصصی حامد فرد پایگاه مقاومت بسیج مرصاد زنجان